Stor irritation!

När jag och Weronica kom upp till min lägenhet idag hittade jag ett kuvert från posten. Visste inte riktigt vad det var, så jag slet upp det och såg att det var skickat från Telenor Store. Insåg att det var min telefon som var tillbaka skickad så jag sprang bort till affären för att hämta ut paketet. När jag fått paketet sliter jag upp det och tar ut min gamla telefon. Läser i papprena att det är saker utbytta samt att de gjort uppdateringar på programvaran. Skyndar mig sen hem. Där hemma testar jag om kameran fungerar, och visst gör den det. Det gjorde den ju innan jag skickade i väg den. MEN blixten har de inte brytt sig om att laga. Så jag skyndar mig att ringa upp försäkringsbolaget och de kopplar mig på en gång till verkstaden. Där svarar en trevlig kvinna och efter att jag gett henne mitt IMEI-nummer så frågar hon vad jag är missnöjd med. Säger som det är, att jag just fått hem den från lagningen men allt är inte lagat. Vibratorn funkar nu, men blixten är fortfarande död. Då tittar hon i rapporten och säger "Det är nog inte så konstigt, då det står att det är trasiga delar som beskrivning. De har antagligen inte tittat på andra funktioner, utan bara bytt det som de märkt varit trasigt." Så hon lovade att skicka en ny scervispåse så att jag åter igen kan skicka in den. Undra då om jag kan få någon kompensation för det, då det är de som uppenbarligen inte gjort hela jobbet. För, står det trasiga delar och inte mer specifiserat så kollar man väl att telefonen fungerar till 100% när man skickar tillbaka den?

Ja, jag är irriterad, och jag har rätt att vara det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0